2016-2017 Yönetim ve Denetim Kurulları Seçildi

Bugün saat 12.00’de B360’ta yapılan Genel Kurul toplantısında, 2016-2017 Yönetim Kurulları üyelerin oyları ile seçildi. Topluluk danışman hocamız Yrd. Doç. Dr. Müge I. Koçak’ın da katıldığı seçimde, 2016-2016 Yönetim Kurulu Başkanı Enes Ekici ilk olarak Yönetim ve Denetim Kurullarının işleyişini ve seçim kurallarını anlattı. Devamında, Yönetim Kurulunda bulunan koordinatörler kendi görevlerini, işleme mekanızmalarını ve sorumluluklarından bahsetti. Yılın genel bir değerlendirilmesi de yapılarak gelecek akademik yıl için planların da değinildiği toplantıda  Buğra Önen 2016-2017 Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçilirken, Denetim Kuruluna yeni isimlerin seçildiğini gördük. Ceyda Toksöz ve Bahadır Gezer Yönetim Kurulu görevlerinden ayrılırken, Denetim Kurulu üyesi Meltem Burcu Tanrıverdi Yönetim Kurulu İnsan Kaynakları Koordinatörlüğüne seçildi. İrem Uzunoğlu Denetim Kurulu Başkanı olurken, yardımcılık görevine Furkan Şahin geldi. Sıla Alan ve İlkan Bilgin Denetim Kurulu üyeliğine seçilirken, yedek üyeler Bartu Şahbaz ve İlhan Cihan oldu.

2016-2017 Yılı DEÜÇEV Yönetim Kurulu

Buğra Önen – Yönetim Kurulu Başkanı
Alper Kaya – Topluluk Sekreteri
Asena İşbitiren – Proje Geliştirme Koordinatörü
Meltem Burcu Tanrıverdi – İnsan Kaynakları Koordinatörü
Enes Ekici – Reklam ve Medya Koordinatörü
Özlem Gerguş – Yönetim Kurulu  Üyesi

2016-2017 Yılı DEÜÇEV Denetim Kurulu

İrem Uzunoğlu – Denetim Kurulu Başkanı
Furkan Şahin – Denetim Kurulu Başkan Yardımcısı
Sıla Alan – Denetim Kurulu Üyesi
İlkan Bilgin – Denetim Kurulu Üyesi
Bartu Şahbaz – Denetim Kurulu Yedek Üyesi
İlhan Cihan – Denetim Kurulu Yedek Üyesi

Seçim sonrası, yeni Yönetim ve Denetim Kurulunun gelecek dönem süresince de beraber çalışmak için teklif götürdüğü  Yrd. Doç. Dr. Müge I. Koçak kendisine yapılan teklifi kabul etti.

Bir Cevap Yazın

